Jumaat, 30 April 2010

minggu yg rase pjg bagiku

salam sume....mggu nie aku rase mcm pjg plak bg aku....xtau nape aku rase mcm bosan plak....tp sedar x sedar dah ujung mggu jer....kadang kala kite rase mcm cpt jer ms berlalu...mcm x smpt nak wat ape2....kekdg plak rase x sabo nak tggu next day....lg2 klu ade something special yg kite tggu....hahahaaa....esok labour day maknanya dah msk bln ke5 aku ade kat kluang nie....mcm mimpi pun ade...hehehee....anyway congrate to my lovely fren...yang akhirnya dah sbln ko melangkah dunia perguruan....dah bleh rase kasih syg between teacher n student right???hehehee...aku suka amik ayat2 x kira dr ahli falsafah ke ahli kaji bumi ke ahli sastera ke...janji ade makna kena ngn diri aku....aku nak kongsi ckit kat cni ayat2 yg aku baca kat emel...
"Mengenali seseorang itu kadangkala membuatkan kita ketawa. Mengenali seseorang itu juga kadangkala membuatkan kita mengalir airmata. Sesungguhnya, mengenali seseorang itu mampu memberi kita sejuta rasa... marah, sedih, gembira, sayang dan rindu. Tapi sedahkah kita? Mengenali seseorang itu sebenarnya adalah satu ANUGERAH... Biarpun hadirnya hanya seketika dan sekadar teman sementara... Bersyukurlah dengan kehadirannya kerana barangkali, melaluinya kita mengerti apa itu erti PERSAHABATAN..."
"Jika dunia ini persinggahan, mengapa kita tdiak banyakkan bekalan utk meneruskan perjlnn?krn kita cuma ade 1 persinggahan.."
"kadangkala kita perlu menangis utk menghargai saat bahagia & kadang kala kita perlu bergembira utk setitis air mata..."
tue sume adlh antara ayat2 yg aku suka...nnt aku update lg klu ade eh....aku nak p amik adik aku ngn sepupu aku nie...nak mai kluang...esok insya Allah nak p jln2....c u next post....

2 ulasan:

  1. hehe..dh blh komen pun..testing2..
    ermm hargai anugerah yg ada tu selagi bersama kite...jika kelak ia tidak bersama kite anggap itu lukisan2 indah yg pernah menghiasi hidup kite...;p

    BalasPadam
  2. thanx for everything...frenz 4 ever...

    BalasPadam